10 Şubat 2010 Çarşamba

yapabildigince hizli, kazi beni derinden, at beni icinden

seytanin bol olsun denizcim


gecenin biri evin salonunda 8 kisiyiz. annemle basak abla mutfakta kahve mi yapiyorlar dedikodunun belini mi kiriyorlar emin degilim ama iyi bir tahmin yapabiliyorum. ablam bile hala buralarda, yarin ise gidecek olmasa daha da kalir. benim de okulda olmam lazim, okulda olmak ocon sabahin korunde olmam lazim ama yemisim okulu ya, bu guzel ortam terk edilir mi simdi. daha da onemlisi, bu insanlar sabaha kadar burda, yavas yavas sayilari azalacak da olsa, nobetteler.

bizim deniz, kendisi karsi komsunun oglu, kafasini vurmus mu ne olmus, hastahaneler acil macil. endiseden tahtaya vura vura bekledik, geldiler. cocuk sabah 10 a kadar uyumayacak. konusmayi da seven bir cocuk iyi ki ehrseyin muhabbetini yaptik, simdi pisti ogreniyor annemden o derece.

evi kalabalikken cok seviyorum lan be. genel olarak mutlu ve kalabalik ortamlari sevmek kucuklugumden kalan bi huyum. gerci artik 'arkadas' insanlar arasinda bi hassikdir cekip kaybolmak daha hosuma gidiyor, neden bilmiyorum, ya insanlik ya ben samimiyetimizi kaybediyoruz.

cayimda sogumus zaten. her kitabini 7 kere filan okumus biri olarak yaklasik bi alti aydir filan hic bi fantezi kurgu eserini acip okumadim, kendimi yalniz bile hissediyorum bazen sirf bu yuzden. bi de artik fazla buyumus olma korkusu var fantezi icin ama yok laan, ben hayatta cok buyuyemem fantastik kurgu icin. yeni cikanlar kalitesiz yea. dostum, neyse konuya donelim.

gecen okuldayim, ne ilginc insanlar var onu dusunuyorum ama yalan tabi. ilginc insan filan yok, herkes 16 yasinda sivilceli ve fazlasiyla ergen. hoppidi hoppada takiliyoruz, ben de zamanimi uyuyarak geciriyorum. enerjimi tuketiyor insanlar. oyle temiz ortamlara bu kadar pis bir ruh haliyle girmek istemiyorum. ayip yane. ya.
sabahlari genelde uyuyarak geciriyorum, cizgi roman filan okuyorum. sinif icinde basarili bir geek karakterim, ustelik de cool um daha ne isterim bleh blah bloh. daha fantastik insanlar olsun etrafta dicem de yok beaa, en simdi onlarla da anlasa(mam mi acaba?)

baskalardan baskaa...bu gun eve geldim 4 saat uyudum ben varya. uyudum yani, bu kadar. kalkip gezmedim, evde yattim, kicim buyudu, iyi yaptim. uykusuzum ama bu uykusuzlugum ve internet askim sanki cidden sosyal ve akademik hayatimin icine ediyor.

boyle bir delilik yapmak bir parmabaskmak bilmiyorum azicik kirmizilasmak istiyorum ama uyumaktan vaktim olmuyor bide bide bide. cok guitar hero oynamak istiyorum ya. oyle boyle degil.

hayatima duzgun insanlar girsin, icelim guzelleselim, eglenelim, guzel seyler olsun bidbidi. yada aman ne cok sikayet ediyorum, yatiyim ben.

samimiyet cok onemli bisi. merabe ben oyku. optum bay.